BMW jest jedną z najbardziej znanych firm niemieckich, utożsamianą z autami o sportowym zacięciu. Pierwszym sportowym autem wyprodukowanym przez BMW był właśnie przedstawiony model 315/1 Sport. Auto świetnie realizuje dzisiejsze hasło reklamowe "Freude am Fahren" - mimo swego wieku świetnie trzyma się drogi, ma precyzyjny układ kierowniczy oraz "przewidywalny" układ hamulcowy. Auto wyprodukowano w ograniczonej ilości 242 sztuk, co powoduje, że jest poszukiwanym przez koneserów kąskiem. Nasza BMW ma numer kolejny 145.
Autko trafiło do nas w 1997 roku w opłakanym stanie. Po trzech latach ciężkiej pracy znów mogło cieszyć oczy swą piękną linią nadwozia oraz niezapomnianą melodią silnika. Wcześniejsza historia pojazdu jest nieznana, najprawdopodobniej został porzucony w 1945 roku przez uciekających Niemców w stanie nienadającym się do dalszej eksploatacji i tak już pozostało aż do momentu "uzdrowienia" przez nas.
Troszkę danych technicznych :Autko trafiło do nas w 1997 roku w opłakanym stanie. Po trzech latach ciężkiej pracy znów mogło cieszyć oczy swą piękną linią nadwozia oraz niezapomnianą melodią silnika. Wcześniejsza historia pojazdu jest nieznana, najprawdopodobniej został porzucony w 1945 roku przez uciekających Niemców w stanie nienadającym się do dalszej eksploatacji i tak już pozostało aż do momentu "uzdrowienia" przez nas.
- Silnik 6-cylindrowy, rzędowy o poj. 1,5 litra i mocy ok. 45 KM
- Czterobiegowa, mechaniczna skrzynia biegów
- Hamulce mechaniczne na cztery koła
- Nadwozie aluminiowe typu roadster
- Opcyjne koła szprychowe
- Prędkość max. 140 km/h
http://www.peda-muzeum.org/pages/bmw_info.htm
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz